اخبار اطلاعیه

محدودیت‌های ترافیکی راه‌های کشور از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه اعلام شد

Visits: 51

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی طی بازه زمانی ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در برخی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۳ شهریور تا ساعت ۶ صبح یکشنبه ۱۹ شهریور از محورهای کرج – چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای دوشنبه تا پنجشنبه در مورخ‌های ۱۳ تا ۱۶ شهریور از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد بصورت یک‌طرفه خواهد بود.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ شهریور) از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.
این گزارش حاکی است در محور هراز نیز تردد کلیه وسایل‌نقلیه (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ شهریور) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.
بر اساس این گزارش در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج –چالوس و بالعکس همچنان ممنوع اعلام شده است.
در محور هراز، تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد خودروهای کامیون‌ و کامیونت‌ (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ شهریور) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ شهریور) از محور هراز ممنوع است.
بر این اساس تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۴ شهریور در محور آستارا– اردبیل و بالعکس ممنوع است.
همچنین تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۷ شهریور) در این محور ممنوع اعلام شده است.
گفتنی است تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۴ شهریور در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.
از سویی تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۷ شهریور) در این محور ممنوع اعلام شده است.
لازم به ذکر است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و درصورتیکه وضعیت ترافیک عادی باشد، با انجام هماهنگی این محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *