اطلاعیه بخش IT

تغییر در ورود به سامانه پرداخت بارنامه ( csbl.rmto.ir )

Visits: 1021

تغییر در ورود به سامانه پرداخت بارنامه ( csbl.rmto.ir )

الف : به منظور ورود به سامانه پرداخت csbl.rmto.ir مراحل ذیل را انجام می دهدید :اگر قبلا نام کاربری و رمز عبور در سامانه شحباز را داشته اید و پرونده قدیم را در این سامانه به سامانه شهباز اضافه نموده و انتقال داده اید ، با ورود به سامانه csbl.rmto.ir و با شماره همراه مدیر و رمزی که برای سامانه شحباز دارید وارد سامانه شده و نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمائید .

ب : اگر نام کاربری و رمز ورود به سامانه شحباز را ندارید جهت دریافت رمز جدید به شرح ذیل اقدام می نمائید :

1-ابتدا وارد سامانه شحباز به آدرس https://shahbaz.rmto.ir/login می شود .

2- شماره همراه مدیر عامل شرکت حمل و نقل را درج نموده و کلید « بعدی » را می زنید .

3-در صفحه ای که باز می گردد ، در قسمت پائین کادر گزینه « گذر واژه ام را فراموش کرده ام » را انتخاب نموده و کلید ، بعدی را می زنید .

4- در صفحه ی بعد که باز می گردد در کادر وسط صفحه کد ورودی که به تلفن همراه مدیر پیامک و ارسال گردیده را درج نموده مجدد کلید بعدی را می زنید .

5- در این صفحه در کادر وسط گذر واژه جدید را به سلیقه خود ( عدد ویا حروف انگلیسی ) انتخاب می نمائید .

6- وارد صفحه شحباز شده در قسمت بالا در منوی سمت راست روی پروفایل شرکت کلیک نموده و باید در این قسمت پرونده قدیم را انتخاب نموده و با نام کاربری و رمز عبوری که طبق روال گذشته در سامانه csbl.rmto.ir از آن استفاده می نمودید ، را وارد نموده و پرونده قدیم را به سامانه شحباز اضافه نموده و انتقال دهید و سپس کلید ذخیره را بزنید و در پایان از سامانه شحباز خارج شده و وارد سامانه پرداخت csbl.rmto.ir شوید .

7- در پایان وارد سامانه csbl.rmto.ir شده و با شماره همراه مدیر و گذر واژه ی جدیدی که در بند 5 توضیح آن داده شد، وارد سامانه پرداخت شده و طبق روال گذشته اقدام به پرداخت بدهی های متعلقه می نمائید .

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *