نرم افزار EBL

پرداخت مبالغ حق پایانه و کدرهگیری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سازمان‎ راهداری

Visits: 10658

طی نامه سازمان راهداری، اگر شرکتی دارای بدهی ریالی باشد که بیش از ۵ روز از آخرین تسویه آن گذشته باشد ، امکان صدور بارنامه نخواهد داشت، لذا می بایست از روز ۲۰ مهر  به صورت هر ۵ روز یکبار به سایت csbl.rmto.ir مراجعه کرده و با نام کاربری که در سامانه شرکتها برای شرکت تعریف شده است وارد سامانه کنترل بارنامه شوید و در پخش امور مالی،در قسمت پرداخت متمرکز اقدام به پرداخت بدهی ریالی خود نمایید ، (در صورت نیاز می بایست سقف پرداخت کارت بانکی یا حساب بانکی خود را افزایش دهید. بدینصورت که فقط  می بایست به بانک صادر کننده کارت خود مراجعه کرده و فرم افزایش سقف برداشت را تکمیل نمایید.)

برای ورود به سامانه مدیریت کنترل بارنامه کلیک کنید 

تذکر: اگر بعد از واریز 9 درصد و کدرهگیری  در سامانه http://csbl.rmto.ir با خطا مواجه شدید بر روی گزینه send anyway کلیک نمایید تا واریزی شما نهایی گردد . در غیر اینصورت فرآیند تکمیل وجه کامل نشده و بدهی شما علی رغم کسر از حساب باقی خواهد ماند .

تذکر: حتما در زمان پرداخت چهارصد و کدرهگیری حتما و حتما ۷ شماره آخر شناسه پرداخت را یادداشت نمایید تا در صورت بروز هرگونه خطا، شناسه مذکور برای پیگیری لازم می باشد.

در صورتیکه که پول از حساب شما کسر شده ولی در سامانه کنترل بارنامه سازمان ثبت نشده باشد می بایست با نماینده انجمن و یا سازمان تماس بگیرید تا نسبت به حل آن اقدام نمایید. (درصورت حل نشدن با بنده تماس بگیرید)

برای ورود به سامانه مدیریت کنترل بارنامه کلیک کنید 

نظرات
  1. اسماعیل قایم خمینی شهر
    0
    1

    سلام وقت بخیر نام کاربری ورمز عبور رافراموش کردم چه باید کرد

    0
    1
    • سلام به بخش ای تی سازمان شهرتون مراجعه نمایید

      0
      0
    • یوسف کیانی ارومیه
      0
      0

      بنده در سی ام شهریور تما بدهی را صفر کردم در خواست بارنامه کردم بارنامه داده الان در زمان چاپ میگه این سریال متلق بشما نیست

      0
      0

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *