اخبار اطلاعیه

محدودیت تردد ناوگان سنگین نوروز ۱۴۰۱

Visits: 39

با توجه به پيش بينی وضعيت تردد و اقدامات ترافيك تعطيلات نوروز سال 1401 و به منظور ارتقای ضريب ايمنی و تسهيل عبور و مرور وسايل نقليه محدوديت ها و ممنوعيت های ترافيك در آزادراه قزوین_کرج تردد انواع تريلر و كاميون در مسير كرج به قزوين از ساعت۷ الی ۲۴ در روزهای ۲۶ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و در مسير قزوين به كرج نيز از ساعت ۷الي۲۴ در روزهای ۵، ۱۱،۱۲و ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع است.

 همچنین در محور قديم قزوين – رشت و بالعكس نیز از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۲۶تا ۲۹اسفند ۱۴۰۰ و از ساعت ۷الی ۲۴روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳فروردین ۱۴۰۱ تردد انواع تريلر و کامیون ممنوع است.

 همچنین عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها، محورهای كرج – چالوس ، هراز ، فيروزكوه و ساير محورهايی كه ضرورت ايجاب کند ممنوع است. در تمامی محورهای برون شهری كه در این ايام ممنوعيت و محدوديت ترافيكی برای انواع تريلر و كاميون در آنها اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی كننده و كالاهای اساسی( گندم، جو، برنج، سويا، دانه هاي روغني و ..) يا دارای مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثنی بوده و ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راه‌هايی اعمال مي‌شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.

 تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی كننده و كالاهای اساسی دارای مجوز در تاريخ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در كليه محورهای برون شهری كشور ممنوع خواهد بود.

نکات مثبت
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *